Cauta in site        
cji menu

Alte publicatii


Cartea alba a presei III - Probleme economice ale presei

2007-10-11

Scopul acestui studiu - al treilea dintr-o serie de rapoarte pe aceasta tema - este de a identifica principalele probleme de natura economica ale industriei de media din Romania, considerind ca nu se poate vorbi despre independenta editoriala, despre dreptul la libera exprimare si la o informare corecta si din surse multiple a publicului consumator de informatie si divertisment in absenta unor companii de media sanatoase din punct de vedere economic, capabile sa se sustina financiar si sa genereze profit.

Proiectul a fost finantat de Ambasada SUA la Bucuresti.

Studiul poate fi accesat aici.

 



BACK TO TOP
 

 
 
 
DIVERSITATE
line

Urmariti-ne si pe Facebook

BIBLIOTECA CJI
line


Biblioteca ofera o importanta colectie de carti, periodice, casete video, baze de date pe CD-Rom, precum si acces gratuit la Internet.

              



PRESA DESPRE PRESA

 

DEADLINE
line

24/02/2012 CEE Trust Call for applications
27/02/2012 Knight International Journalism Award
29/02/2012 Journalism Fellowship on Poverty
29/02/2012 Photo Contest on Health Issues
29/02/2012 Panoramic Photo Contest
01/03/2012 Photo Contest
01/03/2012 MIT Journalism Fellowships
02/03/2012 International Women's Media Foundation Award
04/03/2012 Political Reporting Course offered by Reuters
05/03/2012 Bursa pentru Excelenta in Jurnalism
17/03/2012 The Knight News Challenge
31/03/2012 YouTube Video Contest
01/04/2012 Balkan beyond Borders Short Film Festival

04/10/2012 Data Journalism Awards

 
EVENIMENTE line


     NETIQUETTE

     

    Euro Topics 
    line

     

      

     

    MEDIA INDEX
    line


    Media Index este primul portal care ofera informatii despre structurile de proprietate ale companiilor de media si interesele economice al proprietarilor, dar si despre jurnalisti. Acestia din urma au posibilitatea de a se inregistra intr-o baza de date care are rolul de a facilita schimburile profesionale interne si internationale si de a stimula cooperarea intre profesionistii de media.

      

     

    PARTENERI
    line

        

     

    SPONSORI 
    line