Cauta in site        
cji menu

Programe curente


Sapte documentare TV concureaza pentru un premiu de 7.000 USD!

2008-08-22

INFORMARE DE PRESA

Competitia „Mediul in media”, organizata de Fundatia Soros Romania in cadrul programului „Interesul public pe agenda media”, isi va desemna castigatorul duminica, 31 august 2008, la Targu-Mures, in cadrul Galei Laureatilor – SIMFEST (Festivalul Televiziunilor Locale si al Producatorilor Independenti).

In prima faza au fost selectate 10 scenarii, insa trei dintre acestea au fost eliminate din competitie, nefiind produse si difuzate . Cele trei scenarii eliminate sunt:

- Boala albastra - Apa noastra cea de toate zilele (Antena 1 Iasi)

- Antenele GSM, problema pentru mediu si sanatate (Columna TV Targoviste)

- Planeta albastra – a devenit gri? (TVM Piatra Neamt)

In concurs au ramas sapte documentare (prezentate mai jos in mod aleator):

- Masacrul (TV Neptun)

- Apa care ucide (RTS Severin)

- Principalul poluator al mediului, saracia (Kenala TV Balan)

- Cronica unui dezastru anuntat (One TV Deva)

- Calea de mijloc (Info TV Arad)

- Padurea in mediu ostil (TV Bit Iasi)

- Barajul plutitor (RTS Severin)

Televiziunea locala care a produs si difuzat documentarul castigator va  primi din partea Fundatiei Soros Romania un premiu de 5.000 USD. Echipa  de televiziune care a realizat documentarul va fi premiat de Fundatia Soros Romania cu 2.000 USD si va intra in posesia unui premiu special oferit de organizatorii SIMFEST.

Juriul competitiei, care va alege documentarul castigator, este format din: Attila Korodi, Ministrul Mediului si Dezvoltarii Durabile (Presedinte); Ioan Ceausescu, director SIMFEST; Ioana Avadani, director CJI; Marius Dragomir, OSI Network Media Program; Mirela Rus, coordonator program, Fundatia Soros Romania.

Criteriile de jurizare sunt urmatoarele: prezentarea problemei de mediu cu toate implicatiile ei (sociale, economice, de sanatate etc.); acoperirea cat mai multor unghiuri/puncte de vedere (relevante); eventuala identificare a unor solutii (cu ajutorul autoritatilor si/sau a ONG-urilor, cetatenilor etc.); realizare tehnica (filmare, montaj).

Cele sapte documentare din concurs vor fi proiectate si dezbatute la SIMFEST, in cadrul Zilei Jurnalisticii de Mediu, sambata, 30 august 2008. Detalii pe www.simfest.com.

Competitia “Mediul in media” se inscrie in programul “Interesul public pe agenda media” si este organizata de Fundatia Soros Romania, in parteneriat cu Centrul de Jurnalism Independent si Asociatia culturala SIMFEST pentru promovarea creatorilor din media si artele vizuale.

Pentru informatii suplimentare va invitam sa luati legatura cu Mirela Rus, Manager Comunicare,  0723.532.030. Detalii si pe http://www.soros.ro/ro/program.php?program=27



BACK TO TOP
 

 
 
 
DIVERSITATE
line

Urmariti-ne si pe Facebook

BIBLIOTECA CJI
line


Biblioteca ofera o importanta colectie de carti, periodice, casete video, baze de date pe CD-Rom, precum si acces gratuit la Internet.

              



PRESA DESPRE PRESA

 

DEADLINE
line

24/02/2012 CEE Trust Call for applications
27/02/2012 Knight International Journalism Award
29/02/2012 Journalism Fellowship on Poverty
29/02/2012 Photo Contest on Health Issues
29/02/2012 Panoramic Photo Contest
01/03/2012 Photo Contest
01/03/2012 MIT Journalism Fellowships
02/03/2012 International Women's Media Foundation Award
04/03/2012 Political Reporting Course offered by Reuters
05/03/2012 Bursa pentru Excelenta in Jurnalism
17/03/2012 The Knight News Challenge
31/03/2012 YouTube Video Contest
01/04/2012 Balkan beyond Borders Short Film Festival

04/10/2012 Data Journalism Awards

 
EVENIMENTE line


     NETIQUETTE

     

    Euro Topics 
    line

     

      

     

    MEDIA INDEX
    line


    Media Index este primul portal care ofera informatii despre structurile de proprietate ale companiilor de media si interesele economice al proprietarilor, dar si despre jurnalisti. Acestia din urma au posibilitatea de a se inregistra intr-o baza de date care are rolul de a facilita schimburile profesionale interne si internationale si de a stimula cooperarea intre profesionistii de media.

      

     

    PARTENERI
    line

        

     

    SPONSORI 
    line